.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش خودسرانه کرايه ها خلاف قانون است

رييس سازمان بازرگاني مازندران گفت: هرگونه افزايش خودسرانه کرايه حمل و نقل درون و برون شهري خلاف قانون بوده و با متخلفان به شدت برخورد مي شود.

عباسعلي وفايي نژاد ، با اشاره به افزايش تقاضا در ايام پاياني سال افزود: به منظور جلوگيري و پيشگيري از سوء استفاده احتمالي در حمل نقل درون و برون شهري، تدابير ويژه اي در اين خصوص در استان اتخاذ شده است.

وي اظهار داشت: با برگزاري جلسات مختلف و با هماهنگي دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط، دستورالعملي در ارتباط با پيشگيري از افزايش خودسرانه کرايه حمل و نقل به اتحاديه هاي تعاوني هاي استان ابلاغ شده است.

رييس سازمان بازرگاني مازندران ادامه داد: با رانندگاني که به طور خودسرانه وجوه زيادي از مسافران دريافت مي‌‌کنند برابر قانون به شدت برخورد مي شود و به شکايات هاي مردمي نيز در اين زمينه در کمترين زمان ممکن رسيدگي مي شود.

وفايي نژاد همچنين از برقراري کشيک دائمي کارشناسان و بازرسان در ايام تعطيلات نوروزي به منظور تسريع در رسيدگي به شکايات مردمي و برخورد با متخلفان اقتصادي در اين نهاد و ادارات تابعه خبر داد و اضافه کرد: با بهره گيري از تمام امکانات و برقراري گشت‌هاي ثابت و سيار با هرگونه تحلف صنفي برخورد شديد مي شود.

وي يادآور شد: شهروندان مي توانند هرگونه تخلف واحدهاي صنفي از جمله عدم درج کردن قيمت، گرانفروشي، کم‌فروشي و همچنين تخلفات صورت گرفته در توزيع کالاهاي اساسي در ايام پاياني را از طريق تماس با شماره تلفن گوياي 124 گزارش کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.